Aanvraag-details



Coördinator/beleidsmedewerker basisregistraties

Plaatsingsdatum 7 februari 2023
Sluitingsdatum 17 februari 2023
Startdatum 1 maart 2023
Einddatum 30 juni 2023
Aantal uren per week 32
Coördinator/beleidsmedewerker basisregistraties voor 36 uur per week.

Door vertrek en uitval van medewerkers is Gemeente Drimmelen op zoek naar een tijdelijke coördinator voor de basisregistraties objecten. We zoeken een meewerkend voorman/vrouw die naast voorkomende werkzaamheden het cluster van 4 medewerkers helpt het werk te verdelen. Daarbij is er nadrukkelijk aandacht voor onderlinge vervangbaarheid en het prioriteren van werkzaamheden en doorvoeren van verbeteringen. Voor het cluster wordt momenteel bezien wat de juiste invulling voor de lange termijn is. Daarnaast speelt het aflopen van het contract van de WOZ uitbesteding. Tenslotte zijn er stevige aandachtspunten voor de tijdigheid en kwaliteit van de registraties.
De nadruk in de rol ligt bij de coördinatie en meer beleidsmatige en randvoorwaardelijke werkzaamheden zoals het up to date houden van de verordening, het vaststellen van de tarieven en het borgen van de kwaliteit.

Doel van de functie:
Coördinatie van het cluster SOR (Samenhangende Object Registratie) teneinde de werkzaamheden op effectieve en efficiënte wijze uit te voeren. Daarnaast het op orde houden van het beleid benodigd voor het innen en opleggen van lokale belastingen. 

Taken:
Coördinatie van het cluster SOR teneinde de werkzaamheden op effectieve en efficiënte wijze uit te voeren. Daarnaast het op orde houden van het beleid benodigd voor het innen en opleggen van lokale belastingen. 

Opleiding/ervaring:
Ervaring met coördinatie van of leidinggeven aan een administratie, bij voorkeur van lokale heffingen.

 

Reageren

Registreer je om te kunnen reageren op deze opdracht.

Sollicitatie
Inschrijven