Aanvraag-details



Projectleider/adviseur huisvesting

Plaatsingsdatum 5 oktober 2022
Sluitingsdatum 15 oktober 2022
Startdatum 15 november 2022
Einddatum 31 december 2023
Aantal uren per week 20
Voor de ABG-organisatie zijn we op zoek naar een  

                                                         Projectleider/adviseur huisvesting  
                                     in eerste instantie voor 20 uur per week, daarna voor 30 uur per week 

Voor de periode van 15 november 2022 tot 1 januari 2024 met de mogelijkheid tot verlenging en/of urenuitbreiding.  
Maximaal uurtarief 120,--

Voor de periode van 15 november 2022 tot 1 januari 2023 gaan wij uit van een ureninzet van gemiddeld 20 uur per week. Daarna is de gemiddelde ureninzet 30 uur per week.

Wij zetten deze opdracht in beginsel uit tot 1 januari 2024. Echter het doel is om de huisvestingsvraagstukken in 2026 af te ronden waarbij het de intentie is om de projectleider gedurende dit hele traject in te huren. 
      
Wat ga je doen? 
In de rol van projectleider/adviseur huisvesting ben je de specialist voor de huisvestingsvraagstukken zoals die nu bij de ABG-organisatie liggen. De ABG-organisatie is de ambtelijke samenwerking tussen de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.
Op dit moment spelen er in het kader van de huisvesting 4 dossiers:
1.    Huisvesting van de ambtelijke ABG-organisatie in een nieuw gebouw
2.    Huisvesting voor 3 bestuurszetels van de deelnemende gemeenten binnen ABG
3.    Herontwikkeling van vrijkomende ruimte en/of locaties
4.    Het in stand houden van de huidige gebouwen en eventueel aanpassen van deze gebouwen tot het moment dat de nieuwbouw gereed is

Op dit moment worden de vier vraagstukken separaat opgepakt, terwijl er een direct verband is tussen alle vraagstukken. Daarom zoeken wij een projectleider die de verbinding gaat leggen tussen alle vraagstukken en mede richting gaat geven aan alle ontwikkelingen. De opdracht start met het opstellen van een projectplan waarin ook aandacht wordt besteed aan de projectorganisatie die ingericht moet gaan worden. 

In de rol van projectleider/adviseur heb je de leidende rol in de projectorganisatie en stuur je de diverse projectleden en het bouwteam aan. Je bent daarbij het directe aanspreekpunt voor bestuur, directie en medewerkers en je zorgt ervoor dat de werkzaamheden die voortvloeien uit het projectplan worden voorbereid en uitgevoerd. Je bent verantwoordelijk van initiatieffase tot en met de uitvoeringsfase en nazorgfase. 
Je beoordeelt de extern voorbereide ontwerpen en plannen en bent verantwoordelijk voor kostenramingen en kredieten. Je voert het benodigde overleg en draagt zorg voor noodzakelijke aanbestedingen. Je leidt dit complexe project volgens de methode van projectmatig werken. Je bent hierbij de adviseur voor bestuur en fungeert als eerste aanspreekpunt. Uiteraard draag je zorg voor de communicatie en creëer je draagvlak.

Wie zoeken we?   
Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je hebt een klantgerichte en flexibele instelling, bent initiatiefrijk, innovatief, resultaatgericht, besluitvaardig en enthousiast. Je beschikt over bestuurlijke sensitiviteit en het projectmatig werken gaat je uitstekend af. 
Je hebt een  wo- werk- en denkniveau en bent deskundig op het gebied van huisvestingsvraagstukken door relevante opleiding (b.v. bouwkunde, vastgoedmanagement etc.). Daarnaast is het noodzakelijk dat je ervaring hebt met soortgelijke projecten en je in staat bent om beleidsstukken te schrijven. 
 

Reageren

Registreer je om te kunnen reageren op deze opdracht.

Sollicitatie
Inschrijven