Aanvraag-details



Medewerker Backoffice Burgerzaken

Plaatsingsdatum 8 december 2022
Sluitingsdatum 18 december 2022
Startdatum 1 januari 2023
Einddatum 20 maart 2023
Aantal uren per week 16
Gevraagd: Tijdelijke ondersteuning medewerker backoffice burgerzaken.

De gemeente Drimmelen is op zoek naar een medewerker backoffice burgerzaken voor de periode van 01-01-2023 t/m 20-03-2023. 
Het betreft een tijdelijke baan voor 16 uur per week.

Als medewerker backoffice Burgerzaken van de gemeente Drimmelen ben je een specialist binnen het team met een brede kijk en behandel je (complexe) aanvragen op het terrein van de Basisregistratie Personen. Je weet daarom de kennisbanken en jurisprudentie op het vakgebied juist te interpreteren en toe te passen.

Je gaat de navolgende werkzaamheden uitvoeren:
•    Je past het internationaal privaatrecht (IPR) en de nationaliteitswetgeving toe;
•    Je verwerkt (complexe) mutaties in de BRP;
•    Je verwerkt 1ste en her-inschrijvingen in de BRP;
•    Je beoordeelt brondocumenten op rechtmatigheid en echtheid;
•    Je maakt de maandelijkse selecties uit de BRP;
•    Je levert een bijdrage aan de overig voorkomende werkzaamheden binnen het team.

De navolgende functie eisen zijn van toepassing:
•    Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
•    Je hebt aantoonbaar werkervaring als Kwaliteitsmedewerker Burgerzaken opgedaan in de afgelopen 5 jaar;
•    Je hebt een vakopleiding tot BRP Specialist afgerond;
•    Je bent communicatief sterk, resultaatgericht, omgevingsbewust, klantgericht en stressbestendig;
•    Je hebt aantoonbare ervaring met iBurgerzaken en Cipers/IZRM van PinkRoccade.

 

Reageren

Registreer je om te kunnen reageren op deze opdracht.

Sollicitatie
Inschrijven