Aanvraag-details



Klantmanager Inkomen (Rechtmatigheid)

Plaatsingsdatum 9 december 2022
Sluitingsdatum 16 december 2022
Startdatum 27 december 2022
Einddatum 31 maart 2023
Aantal uren per week 24
Wat ga je doen?
De klantmanager inkomen/rechtmatigheid beheert een klantenbestand en is verantwoordelijk voor de verwerking van alle voorkomende mutaties waarvoor inhoudelijk klantcontact nodig is. Dit is inclusief terugvorderingen, aanvragen bijzondere bijstand, maar ook onderzoeken met betrekking tot de juistheid van de P-wet uitkering (rechtmatigheidsonderzoeken). Je bent tevens verantwoordelijk voor een compleet klantdossier. Daarnaast ben je in gesprek met je klanten over armoede en ondersteunende mogelijkheden.
Door de diversiteit aan werkzaamheden kan iedere dag er anders uitzien. Een deel van je werk bestaat uit het beheren van je case-load. Een ander deel is het reageren op diverse signalen die binnenkomen per mail, telefoon en per post.
Al deze signalen vragen om een administratieve afhandeling die je verwerkt in suites, het digitaal klantsysteem. Je werk omvat ook het voeren van gesprekken met klanten, telefonisch en face to face. Je hebt overleg met collega's die je nodig hebt om je werk goed uit te voeren.

Wat breng je mee?
  • zakelijk empathisch vermogen;
  • verbindende kwaliteiten en een open houding;
  • een resultaatgerichte werkwijze, je beschikt over organiserend vermogen (prioriteren, beheer werkvoorraad) en bent gericht op samenwerken;
  • een afgeronde HBO opleiding;
  • ruime werkervaring en kennis van de Participatiewet, Algemene Wet Bestuursrecht en overige relevante regelgeving;
  • bij voorkeur gewerkt in de GWS Suites.

Reageren

Registreer je om te kunnen reageren op deze opdracht.

Sollicitatie
Inschrijven