Aanvraag-details



Kwartiermaker Diensverlening

Plaatsingsdatum 23 april 2024
Sluitingsdatum 28 april 2024
Startdatum 15 mei 2024
Einddatum 30 april 2025
Aantal uren per week 16
Ben jij een stevige projectleider met kennis en ervaring van complexe verandertrajecten. Ben jij een verbinder die mensen, processen en systemen zo inricht dat optimaal in de behoefte van de klant wordt voorzien? Bijvoorbeeld door het uitvoeren van klantreizen?
Ben je daadkrachtig en resultaatgericht. Heb je ervaring in een politiek bestuurlijke context?
Dan ben jij misschien de juiste persoon die ons kan helpen om het actieplan dienstverlening 2024 te realiseren
 
  • De pijlervisie dienstverlening is een van de visies waarlangs de gemeente Bergen op zoom de ambities voor de toekomst wil realiseren. In de visie wordt de ambitie voor dienstverlening van de hele organisatie neergelegd: excellente dienstverlening, die zich als volgt kenmerkt:
    • Dienstverlening op maat
    • Dienstverlening die proactief is
    • Dienstverlening met goede digitale en fysieke kanalen
    • Dienstverlening die deels passief en deels actief is
    • Dienstverlening die we steeds blijven verbeteren

De visie gaat uit van 4 principes van dienstverlening:
    • Duidelijk communiceren. Heldere verwachtingen scheppen. Afspraak is afspraak.
“Wij leveren duidelijke en betrouwbare dienstverlening”
    • Meedenken. Helpen waar nodig.
“Als je ons nodig hebt, dan helpen we je verder.”
    • Menselijk werken. Persoonlijke dienstverlening.
"Wij zorgen voor een persoonlijke en betrokken dienstverlening”
    • Leren. Anticiperen. Vooruitkijken.
“Wij leren van feedback en werken aan proactieve dienstverlening”
Voor 2024 is een actieplan opgesteld dat bijdraagt aan deze ambitie.

De veranderopgave in 2024 richt zich vooral op de interne organisatie, fysieke inrichting, processen en medewerkers.

Als kwartiermaker dienstverlening:

Vervul je een sleutelrol in de realisatie van het actieplan.
Je organiseert en regisseert de uitvoering.
Je hebt regelmatig overleg met de bestuurlijk en ambtelijk opdrachtgever over de voortgang
Je adviseert afdelingen betrokken bij de uitvoering van het actieplan.
Je werkt nauw samen met de projectleider facilitaire dienstverlening, informatisering en automatisering, organisatieadviseur en communicatieadviseur.

Opdrachtgever voor de pijlervisies is het DT. De manager burgerzaken en contactcentrum is gedelegeerd opdrachtgever voor het actieplan 2024.
 

Reageren

Registreer je om te kunnen reageren op deze opdracht.

Sollicitatie
Inschrijven