Aanvraag-details



Coördinator KCC Publiekszaken

Plaatsingsdatum 25 april 2024
Sluitingsdatum 5 mei 2024
Startdatum 27 mei 2024
Einddatum 1 november 2024
Aantal uren per week 32

Voor het Klant Contact Centrum (KCC) zijn we tot 1 november 2024 op zoek naar een

Tijdelijke coördinator KCC
Cluster publiekszaken met een inhoudelijk sturende rol

32 uur per week, per 27 mei of eerder in overleg 

Wat worden je belangrijkste taken?

  • Zorgen dat de dienstverlening optimaal blijft
  • Borgen dat er voldoende bezetting is ingeroosterd op de verschillende kanalen
  • Up to date houden van werkprocessen
  • Begeleiden van (nieuwe) collega’s en inhoudelijke vraagbaak zijn;
  • Beheer van de werkvoorraden
  • Werkzaamheden aan RAAS/NRD, dagverantwoording, maandverantwoording en beheer kas-en kluisgelden


Wat vragen we van je?
Van de collega die aan de slag gaat als coördinator verwachten wij een hoge mate van
klant-, service- en oplossingsgerichtheid. Kennis en ervaring hebben hoe te werken bij kanaal telefonie, webcare, publieksbalie (paspoorten, rijbewijzen, VOG, verhuizing) en back-office (Raas/NRD).

Je ondersteunt de collega’s van het cluster publiekszaken op het gebied van inhoudelijke vraagstukken, instrueert, motiveert en begeleidt. Je signaleert en bewaakt de werkvoorraden. Daarnaast handel je zelf ook aanvragen in de back-office af. Je signaleert wat de behoefte is om de kwaliteit van dienstverlening optimaal te houden en zorgt ervoor dat de medewerkers werken volgens de processen en werkafspraken.  

Je zorgt dat de bezetting op orde is en ondersteunt collega’s bij het inplannen van verlof, vergaderafspraken en verschuivingen op het rooster. Je spreekt de collega’s aan als de bezetting niet op orde is.

Je hebt nauw contact met de teammanager. Je bent sparringspartner voor de kwaliteitsmedewerker cluster burgerzaken en vakinhoudelijk medewerker cluster publiekszaken.

Je kunt snel schakelen en bent in staat om overzicht te houden. Je bent digitaal vaardig en bekend met de verschillende kanalen (telefonie, webcare, publieksbalie, back-office).

Je hebt MBO-4 of HBO werk- en denkniveau. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt computer- en typevaardigheden. Je hebt ervaring met diverse applicaties. Zoals Mitell, obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams, Outlook, RAAS/NRD, iBurgerzaken, Orchestra en JCC-betalen.

Zowel in teamverband als zelfstandig werken gaat je goed af. Je bent verder flexibel, nauwkeurig en resultaatgericht. Werken in een dynamische, hectische omgeving gaan je goed af. Je kunt snel schakelen.

Door de tijdelijkheid van de periode is er geen ruimte om een ontwikkeltraject aan te bieden. Voorwaarde voor deze functie is dat je enkele jaren werkervaring hebt  opgedaan binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC.

Werkdagen
De uren worden verdeeld over 5 werkdagen. Aangezien het gaat om een coördinerende/aansturende rol is het bij deze functie noodzakelijk dat de uren ook daadwerkelijk op locatie (gemeentehuis Zevenbergen) worden gemaakt. 
                        
Gesprekken
Gesprekken vinden plaats op dinsdagochtend 14 mei 2024. Gesprekken voeren we bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of de kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier alvast rekening mee wordt gehouden in de agenda.

Reageren

Registreer je om te kunnen reageren op deze opdracht.

Sollicitatie
Inschrijven