Aanvraag-details



administratief medewerkers BRP-straat

Plaatsingsdatum 9 september 2024
Sluitingsdatum 19 september 2024 12:45
Startdatum 1 november 2024
Einddatum 31 maart 2025
Aantal uren per week 36

2 administratief medewerkers BRP-straat

36 uur per week (inhuur van november 2024 t/m maart 2025)

van taxi regelen tot registreren bezoekers.

Even voorstellen.
Wij zijn een organisatie die maar liefst werkt voor drie gemeenten: Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.
Als je bij ons aan de slag gaat, werk je specifiek voor de gemeente Gilze en Rijen.

Helemaal jouw werk

Gemeente Gilze en Rijen verzorgt de eerste inschrijvingen in de Basis Registratie Personen van asielzoekers, dit wordt gedaan in de zogenaamde BRP-straat.
Als administratief medewerker BRP-straat hou je je vooral bezig met werkzaamheden op het gebied van die inschrijvingen. Een goede correcte administratie is van groot belang voor alle betrokkenen. Het is immers de basis voor hun registratie in Nederland.
Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:
  • je ontvangt en registreert alle binnenkomend en vertrekkend bezoek;
  • je scant alle dossiers en bewaart deze (digitaal);
  • je beantwoordt vragen van bezoekers;
  • je neemt indien van toepassing contact op met taxibedrijven;
  • je houdt de mail en telefoon bij;

Dit ben jij

Je bent de persoon voor deze functie omdat:
  • Je werkt en denkt op minimaal mbo-niveau;
  • je hebt je rijbewijs B
  • je bent flexibel en stressbestendig;
  • je bent communicatief sterk, zowel in het Nederlands als in het Engels weet je jezelf goed te verwoorden;
  • je bent secuur en vindt het belangrijk dat zaken netjes worden afgerond.
Kun je niet achter al deze punten een vinkje zetten? Geen zorgen, solliciteer gewoon! Samen bekijken we wat er mogelijk is!

 

Reageren

Registreer je om te kunnen reageren op deze opdracht.

Sollicitatie
Inschrijven