Toezichthouder Groen en Water
Plaatsingsdatum 3 oktober 2024
Sluitingsdatum 13 oktober 2024 12:00
Startdatum 1 november 2024
Einddatum 28 februari 2025
Aantal uren per week 36
Wat ga je doen
Als toezichthouder ben je verantwoordelijk voor het opleveren van een goed resultaat binnen de financiële kaders. Daarnaast ben je in staat om knelpunten op een goede manier over te dragen naar de beheerorganisatie en fungeer je als de spil tussen de uitvoering en beheer. Je bent de ogen en oren van de gemeente Altena. Je hoofdverantwoordelijkheid ligt echter bij het toezicht tijdens de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden aan groen en water.
Overige werkzaamheden:
Wie ben je?
Je bent iemand die autoriteit uitstraalt en resultaatgericht werkt. Je kan goed omgaan om met mensen en kan op deze manier de juiste informatie ophalen. Daarnaast ben je besluitvaardig en kan je goed zelfstandig werken. Je kan een sparringpartner zijn en bent communicatief sterk.
Als toezichthouder ben je verantwoordelijk voor het opleveren van een goed resultaat binnen de financiële kaders. Daarnaast ben je in staat om knelpunten op een goede manier over te dragen naar de beheerorganisatie en fungeer je als de spil tussen de uitvoering en beheer. Je bent de ogen en oren van de gemeente Altena. Je hoofdverantwoordelijkheid ligt echter bij het toezicht tijdens de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden aan groen en water.
Overige werkzaamheden:
- Toezicht op groenbestekken (onkruidbestrijding op verhardingen, maaien gazons langgras en maaien bermen)
- Bijhouden van de administratie (UAV) en meer/minderwerklijsten;
- Uitvoeren van beeldkwaliteit controles en het aanspreken van de aannemer op de veiligheid, kwaliteitseisen en risico's. In de voorbereiding van een project meedenken over de uitvoerbaarheid en geef je advies over taakverdeling aannemers en eigen dienst;
- Signaleren van afwijkingen, meer- en minderwerk en verbetermogelijkheden. Met een grote beslissingsbevoegdheid hierin;
- Vormen van een team met de (gebieds)beheerders van de gemeente;
- Bijdragen aan efficiëntieverbetering van de onderhouds- en herstelwerkzaamheden inclusief de financiële afronding;
- Het voeren van besteksadministratie en monitoren van kosten;
- Afhandelen meldingen en klachten van inwoners;
- Rapporteren van uitgevoerde werkzaamheden aan de teamleider;
- Voeren van bouwvergaderingen met de aannemers en zorg voor vastlegging daarvan.
Wie ben je?
Je bent iemand die autoriteit uitstraalt en resultaatgericht werkt. Je kan goed omgaan om met mensen en kan op deze manier de juiste informatie ophalen. Daarnaast ben je besluitvaardig en kan je goed zelfstandig werken. Je kan een sparringpartner zijn en bent communicatief sterk.
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
- Ervaring binnen bestek programma’s;
- Gemeentelijke ervaring