FAQ

Veelgestelde vragen

 

Aanvragen en aanbieden van een kandidaat

Voor het vervangen van het cv voor één van uw kandidaten:

  • Gaat u naar het tabblad ‘kandidaat’
  • Selecteert u de betreffende kandidaat
  • De gegevens van de kandidaat worden geopend
  • U kiest hier voor ‘Compliance’ (bij de keuze ‘Algemeen’ of ‘Compliance’)
  • Vervolgens scrolt u naar beneden naar “dossierdocumenten”
  • U klikt het cv onder documentnaam aan
  • Hier kunt u het cv vervangen

 Ik wil graag eenmalig een cv vervangen van een van mijn kandidaten. Voor één specifieke aanvraag, met behoud van cv in de kandidatenpool.

U kunt het cv vervangen tijdens het proces van aanbieden op deze specifieke aanvraag. Bij het doorlopen van dit proces heeft u namelijk de mogelijkheid om het cv te vervangen. 

Bij het aanbieden van een kandidaat:

  • Vult u eerst de NAW gegevens in van de betreffende kandidaat
  • Tevens vult u de beoordelingscriteria in/aan
  • Via de knop ‘volgende’ gaat u verder, waarna u de optie krijgt om het cv te vervangen
  • U scrolt naar beneden naar ‘dossierdocumenten’
  • U klikt op het betreffende cv en kunt hier u het cv vervangen.

U kunt vragen stellen over de openstaande aanvraag. Hiervoor gaat u naar de openstaande aanvraag:

  • Open de aanvraag. Als u naar beneden scrolt, vindt u een sectie ‘Vragen’ en klikt op de button ‘Nieuwe vraag’
  • Stel uw vraag
  • Klik op ‘Verzenden’

Na het verzenden van uw vraag, wordt deze vraag beantwoord in samenwerking met de opdrachtgevende organisatie. Het antwoord kunt u teruglezen in de aanvraag en is ook beschikbaar voor andere potentiële opdrachtnemers. U ontvangt het antwoord ook per e-mail.

N.B.: De sluitingstermijn voor het stellen van vragen kunt u vinden onder de button ‘Nieuwe vraag’. 

Op het moment dat de termijn voor het indienen van een aanbieding/offerte is verstreken, kunt u geen aanbieding meer indienen. 

In onderststaande instructievideo wordt het aanbiedingsproces besproken.
De stappen die doorgenomen worden zijn:
– Inloggen in het systeem
– Aanvraag beoordelen
– Kandidaat voorstellen
– Tarief en beschikbaarheid
– Dossier aanvullen
– Voorstellen kandidaat

LET OP!Bent u leverancier en biedt u als intermediair een ZZP’er aan op een aanvraag, die op grond van de Wet DBA door een ZZP’er ingevuld kan worden? U dient dan deze aan te bieden met gebruikersprofiel FLEXMEDEWERKER en niet als ZZP’er.

Hoe lang heb ik als leverancier/ZZP-er de mogelijkheid om kandidaten aan te bieden via het Dynamisch Aankoopsysteem?

In de Aanbestedingswet is opgenomen dat leveranciers 10 dagen de tijd hebben om kandidaten via het Dynamisch Aankoopsysteem aan te bieden. In uitzonderlijke situaties kan de inlener deze termijn korter stellen. 

 

Staat uw vraag er niet bij of komt u er niet uit?
We staan voor u klaar! U kunt ons via e-mail bereiken op inhuurdesk@flexwestbrabant.nl 
of telefonisch via 076 – 502 72 22/076 – 502 72 69/076 – 502 72 32.